Spis treści
PDF
Znajdź nas:
Skontaktuj się z nami:
tel./fax: (85) 652 50 62 tel. kom.: 606 620 555

Studia i Monografie - 31 (ebook)

Ocena:
0 ocen
Podtytuł
Innowacje przedsiębiorstw a satysfakcja klientów w teorii i praktyce
Nr katalogowy
A04743
Data wydania
2011
ISBN/ISSN
978-83-62916-37-5
Liczba stron
310
Kategoria
Nauki ekonomiczne, PUBLIKACJE BEZPŁATNE, Nauki ekonomiczne, Czasopisma naukowe, Zarządzanie /Organizacja /Strategie
Redakcja naukowa
Katarzyna Świerszcz, Jan Śliwa
Dostępne formaty
PDF Format PDF Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednak ze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc. x

Przesyłka elektroniczna: 0,00 zł
Wysyłka: natychmiast po dokonaniu zapłaty

  • Poprzednie publikacje(30)
  • Podobne publikacje(24)
Dotacje na innowacje

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Serwis Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku